joi, 6 februarie 2014

o voce gravă sau una foarte suavă

”știi

spunea alma într-una din serile noastre de sfat și de taină

” nu am o definiție exactă a vieții 
a morții
nimeni nu are dar uneori e așa

călătorești
cu un vehicul arhaic sau cu
 unul  ultramodern 
în aer pe apă pe drum de fier sau de piatră
cu clasa întâi sau cu ultima clasă
nici măcar nu contează
călătorești

în jurul tău ceilalți vorbesc despre toate
cu toți dar nu și cu tine 
fiindcă tu ți-ai luat aerul de foarte absent 
foarte blazat și n-ai chef

la fereastră toate frumusețile lumii
îndelung răsfățate de ochii curioși dar nu și de tine
fiindcă ochii tăi stau înfipți adânc în podea

te gândești la o mie de ...
și la cai verzi pe pereți
nu ai chef nu acum poate mâine
la anul sau peste doi ani
o să vezi cum se vede o lume
și la dracu'
 totul pare să decurgă normal

când 
o voce gravă sau poate una foarte suavă
crește direct în timpanele tale și spune:
”vă rugăm păstrați-vă calmul și
pregătiți-vă sufletele pentru evacuare”







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.