vineri, 16 august 2013

asta e bine

"să se dea câte unul să ajungă la toată lumea "
a strigat cineva din mulţime
iar ceilalţi murmurau bombăneau surescitaţi
"circul din stradă nu are nevoie de plase"
mi-a spus direct în timpan îngerul meu păzitor
l-am privit
nici alb nici înalt doar zâmbea
la prima vedere nici aripi nici aură
doar ochelari cu lentile albastre şi un aer boem
"ce să mă fac eu cu tine " gândeam
"când pot să mă pierd de zece ori într-o zi
pot să nu ştiu de e marţi sau e vineri
august noiembrie sunt mereu din alt timp"
"asta e bine"mi-a spus
"orientarea în spaţiu şi timp nu e punctul meu forte
dar pot să ajut să te pierzi din ce în ce mai puţin
dacă vrei sau pot să mă pierd odată cu tine într-o luni
sau o zi fără nume pot să uit tot
şi să învăţ odată cu tine din nou mersul pe jos
şi datul în leagăn primul cuvănt şi primul fir de păr alb
sau pot să nu tac o zi şi o noapte
vorbind despre nimicuri şi evident despre vreme
doar matematică şi politică n-o să vreau niciodata sa fac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.