sâmbătă, 9 aprilie 2011

o pisică neagră

în zilele în care culorile nu mă iubesc
nu vreau decât să mă ghemuiesc ca o pisică într-un colţ
gândindu-mă la viaţa mea ca la un film alb-negru
de pe vremea filmului mut
tragic şi comic sublim şi ridicol

plouă în mine
şi-mi promit repetat să mă las de ţigări şi de tine
de tot ce mă ţine departe de crisalida din care-am zburat

nu ştiu de ce

şi apoi în toate zilele astea îmi spun
"în următoarele şapte vieţi vreau să fiu o pisică neagră
să torc şi să uit toate culorile care nu mă iubesc"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.