sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Onirofilme

" să se dea câte unul

să ajungă la toată lumea "


un înger plouat și sfrijit 

mestecând

Dumnezeu știe ce 

apasă butonul magic 

și gata 

fiecare device 

pardon 

fiecare ochi stâng are 

o nouă aplicație

de acum 

cu un singur clipit poți ajunge pe lună

în parc

sau la mă-ta mare la masă 

poți să îți duci iubita la film 

sau la circ 

să-ți bați vecinul pe umăr și

să-i spui "va fi bine"

cu un singur clipit 

te poți teleporta

înainte de pandemie














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.