sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Indice glicemic


 am păcătuit Doamne


azi noapte am mâncat pâine 

n-aveam somn

doar foame

de carbohidrați cu grăsimi 

și cu sare


pentru electroliți

Doamne

nu pentru tensiuni

nici pentru glicemii până-n cer

pentru stare


că la noi

la români 

pâinea e musai

cu pâine 

și cu orez

și cu paste

cu cartofi

și cu lapte

cu cafea dimineața 

cu covrigi

cu mălai 

cu ficatul cât casa


nu mă scuz

doar iți spun Doamne

așa am fost învățată 

de mică 

să nu mi se aplece


pâinea cu pâine 

pentru toate zilele 

Doamne

așa cum vânau

primii oameni

după izgonirea din rai

pe pământul sălbatic 

mărăcinos

populat de scaieți

și de pâine 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.