marți, 16 august 2016

bag seama

m-am virusat
Doamne apără și păzește
cum de alzheimer pokemoni și păduchi
că eu
tută cum sunt
nu am antivirus nici modern nici vetust
nu știu nici să-mi descânt de deochi
nu le am cu stinsul tăciunilor
de benghiuri în frunte nici nu mai spun

m-am virusat bată-i bată-le virusuri -viruși
plurale-pluraluri
plu
ptiu drace

m-am virusat
dinspre windows bate-un curent
ușor anacronic
mă ia cu strănut cu râs și cu plâns
și cu bâlbe

aș lua un hap
 dar mă jur
foldere buzunare sertare
sunt full cu reclame
la poțiuni elixiluri
aparate minune
pentru ten pentru corpul perfect
mașini de făcut bani și copii geniali





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.