duminică, 10 noiembrie 2013

viața se ia

în toate zilele ne comportăm de parcă am fi
mărfuri ușor perisabile
ambalate în celofan staniol sau oricealtcevace
ne poate ține feriți de lumea reală
de care fugim ca de-o boală contagioasă
”mare atenție viața se ia”
pare să strige în noi celălalt
robotul pe care-l lăsăm să preia toate corvezile
comenzile zilele nopțtile

”atenție viața se ia”

în toate zilele ne
îngrădim ne ascundem tăcem
 înghițim hapuri la modă de trei ori pe zi sau de patru
ne îndesăm căști pe urechi  hituri reclame
ultima bârfă tv sau online
”viața se ia”
ți-aș striga dacă-aș ști că m-auzi
de acolo de sub ambalajul tău
cool







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.