joi, 26 aprilie 2012

dragă Alter 16

promit

în seara asta nu te caut sub pleoape
nici în cântecul de sirenă al ploii


fluturi de noapte
în mine ecou azi nici o poveste nu începe cu tine

fiindcă zeul acela
îl ştii
face baloane de săpun şi le trimite spre lume

ce lume
în baobabi au crescut feline uriaşe

iar în baloanele de săpun dacă văd bine sunt zebre
albe sau negre nici una dungată

"ce triste sunt zebrele albe " îmi spui
"iar cele negre ce negre"

"azi nici o poveste nu începe cu tine " îţi strig
şi aşternutul mă arde

noaptea mea e un ocean indigo
sau un cer răsturnat pe care-l străbat într-o luntre
şi plâng nu ştiu de ce

"să ne potrivim ceasurile vara e pe cale să-nceapă "
spui tu

dar

în lumea mea răsturnată îţi jur
azi nici o poveste nu începe cu tine

sunt baloane şi zebre feline în baobabi fistichii
şi o vară gata-gata să-nceapă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

prin mine timpul se scurge alene sedimentând nisipuri verzi şi galbene albastre se fac delte
la fiecare început de gând
în trupul meu de femeie clepsidră am închis efemerul gustat de celule pe rând
iar clipa ce moare pe inima mea e o pată
cât un grăunte de dor ne-mplinit
dar trupul meu de femeie clepsidrăn-aşteptă
se-ntoarce din vreme furând

Lista mea de bloguri

Persoane interesate

Arhivă blog

Fotografia mea
Dublin, Irlanda, Ireland
Imi place sa fiu eu, uneori obositor de sincera, naiva si cu incredere in oameni.